خبرهای داغ:

1400 نفر از سمنان به حرم مطهر امام خمینی اعزام می شوند 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان گفت: 1400 نفر از سمنان به حرم مطهر امام خمینی(ره) جهت حضور در مراسم بزرگداشت این امام همام اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

حسین دهرویه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای واقعه 15 خرداد  اظهار کرد: کاروان زائران سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از شهرستان سمنان مانند سال های گذشته در 13 خردادماه به ظرفیت یک هزار و 400 نفر در قالب 25 اتوبوس بین شهری سازماندهی شده اند و از مناطق مختلف شهرستان و روستاهای اطراف ثبت نام عاشقان روح الله صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: هماهنگی های لازم برای اعزام این کاروان ها از جمله هماهنگی با پلیس راهور صورت گرفته است و موضوعات ایمنی مربوط به این سفر ساز و کارهای آن در نظر گرفته شده است و تمامی موارد به دقت احصا شده است.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: ساعت یک بامداد روز چهاردهم خردادماه حرکت به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام می شود.
دهرویه خاطرنشان کرد: در این سفر پس از رسیدن به مرقد مطهر امام راحل دسته عزاداری با حضور کاروان های اعزامی از شهرستان سمنان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار